Hest

  Katt

  Fugl

  Ulv





FORSIDEN

 

 

Du kan betale med VISA på Canis.no

Du kan betale med MasterCard på Canis.no

 

 

Besøkende: 542

Innlogget: 25

DAGENS PRODUKT

Bestill "dagens produkt" og få 500 ekstra bonuspoeng!

Alac sporline plastbelagt, 15 m

NOK 227,-
GRATIS FRAKT
Hvis du bestiller for over kr. 1000,- blir varene sendt portofritt!
MERKEVARER
Ruffwear
Kong Squirt
Optima Canis
Baggen GG
Dyon Flexi
Nina Ottosson Obtrack
Back on Track Hurtta
Visiglo Provit
Canny Collar Gappay
Bio Bag Fatboy
FURminator Jokke
Trixie Non-stop dogwear
Oster® Pro Karlie
Acme Kickbike
Hills Herkules
Bia Bädden Ferplast
ROK™ Straps Ruff Rider
Puppia United Pets
Belcando Dr.Baddaky
Hyper Pet VGWBälte®
FitPAWS® Dogman
BESTSELGERE
HALSBÅND, KOBBEL & SELER

Reflekskobbel Retriever
Reflekskobbel Retriever

NOK 87,-


Hurtta Lifeguard treningsvest
Hurtta Lifeguard treningsvest

NOK 719,-


Refleksvest
Refleksvest

NOK 139,-


Orbiloc Safety Light LED
Orbiloc Safety Light LED

NOK 208,-


Vedlikeholdssett til Orbiloc Safety Light LED
Vedlikeholdssett til Orbiloc Safety Light LED

NOK 76,-


Refleksvest med glidelås
Refleksvest med glidelås

NOK 0,-

Tilbake til søkeresultat

Sykt.....

Start ny diskusjon
Gå til side 1 2 3 Neste
Svar på denne tråden Canis diskusjonsforum -> Luftegården
Forfatter
Innlegg
samsung
Dobbelchampion

avatar_samsung
Bonuspoeng:
46777
Innlegg: 2834
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 21:55 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

ærlig til dovre fall:

Vi kan love:

vi skal holde preset oppe.

vi slipper aldri denne saken, før den er løst.

vi vil at alle dyr, ville som tamme skal ha verdige liv.

Lykke til junior woodchuck.



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av samsung Liker
Snusken
Superhund 7

avatar_Snusken

Rase:
Schäferhund
Bonuspoeng:
150991
Innlegg: 11868
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 22:04 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Hadde det vært en katt hadde du nok sett mer aksjon fra dyrebeskyttelsen :)


Til toppen Send PM Andre innlegg av Snusken Liker
Jämtpia
Trippelchampion

avatar_Jämtpia

Rase:
Jämthund
Bonuspoeng:
73401
Innlegg: 1461
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 22:27
What!!
Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Slutte å støtte dyrebeskyttelsen???

Okay, hvem skal da ta seg av alle Norges forlatte, syke, mishandlede katter og andre smådyr???

Dyrebeskyttelsen blir drevet av frivillige og er avhengig av pengegaver for å kunne eksistere. Det koster mye penger for kattesand, mat, og ikke minst dyrlegeutgiftene! Alle kattene blir steriliserte/kastrerte, vaksinert og mikrochippet. De blir tatt med til dyrlegen med en gang det er tegn til sykdom. Da vi fikk inn en katt med 20 hagl i seg, var det dyrebeskyttelsen som sørget for veterinærbehandlig og fosterhjem.

Det er noe alvorlig galt med systemet når ingen vil påta seg ansvaret for en løshund ja, men ikke skyld på dyrebeskyttelsen!



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Jämtpia Liker
Snusken
Superhund 7

avatar_Snusken

Rase:
Schäferhund
Bonuspoeng:
150991
Innlegg: 11868
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 22:31
Kattebeskyttelsen
Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:

Slutte å støtte dyrebeskyttelsen???

Okay, hvem skal da ta seg av alle Norges forlatte, syke, mishandlede katter og andre smådyr???



Jo, for du sier det jo selv, de hjelper i hovedsak katter. Så skal de da drive på støtte fra publikum så får de sørge for å opplyse om at de ikke hjelper hunder. Kunne ikke falle meg inn å gi de penger når jeg vet de ikke hjelper hunder. Desverre så vet ikke folk flest dette. De burde skifte navn til kattebeskyttelsen sånn de holder på..


I like 1 bruker liker dette innlegget.
Til toppen Send PM Andre innlegg av Snusken Liker
ærlig til dovre fall
Eliteklasse

avatar_ærlig til dovre fall
Bonuspoeng:
6618
Innlegg: 702
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 22:32 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:

Slutte å støtte dyrebeskyttelsen???

Okay, hvem skal da ta seg av alle Norges forlatte, syke, mishandlede katter og andre smådyr???

Dyrebeskyttelsen blir drevet av frivillige og er avhengig av pengegaver for å kunne eksistere. Det koster mye penger for kattesand, mat, og ikke minst dyrlegeutgiftene! Alle kattene blir steriliserte/kastrerte, vaksinert og mikrochippet. De blir tatt med til dyrlegen med en gang det er tegn til sykdom. Da vi fikk inn en katt med 20 hagl i seg, var det dyrebeskyttelsen som sørget for veterinærbehandlig og fosterhjem.

Det er noe alvorlig galt med systemet når ingen vil påta seg ansvaret for en løshund ja, men ikke skyld på dyrebeskyttelsen!

Jo det gjør vi utenproblem. vi er også i vurdering  på andre tiltak mot dem.

Dette fordi dem ikke ryddet opp i denne saken som de har fått et utall av telefoner om osv.
de får heller kalle seg forings anstalt for katter da..



Til toppen Liker
Jämtpia
Trippelchampion

avatar_Jämtpia

Rase:
Jämthund
Bonuspoeng:
73401
Innlegg: 1461
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 22:39 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Snusken:
Jämtpia:

Slutte å støtte dyrebeskyttelsen???

Okay, hvem skal da ta seg av alle Norges forlatte, syke, mishandlede katter og andre smådyr???



Jo, for du sier det jo selv, de hjelper i hovedsak katter. Så skal de da drive på støtte fra publikum så får de sørge for å opplyse om at de ikke hjelper hunder. Kunne ikke falle meg inn å gi de penger når jeg vet de ikke hjelper hunder. Desverre så vet ikke folk flest dette. De burde skifte navn til kattebeskyttelsen sånn de holder på..

Dette er vel fremdeles et spørsmål om penger. Det er ikke akkurat plass til noen hunder i den lille brakka som dyrebeskyttelsen i Trondheim har. Hadde de fått offentlig støtte, så kunne de skaffet seg noe større med plass til hunder. Synes virkelig dere lar dette gå ut over feil instans. Ta det opp med statsministeren/kongen....

 



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Jämtpia Liker
samsung
Dobbelchampion

avatar_samsung
Bonuspoeng:
46777
Innlegg: 2834
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 22:46 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Det har seg nok slik att folk skjønner i den lange bane att katter formerer seg ganske fort.ved å huse ett ti talls med katter her og der løser ikke problemet på sikt.det forblir en "hobby" for de som orker.

Derfor tror jeg slike organiasjoner ikke får stats støtte til sitt evighets prosjekt pga det..



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av samsung Liker
ærlig til dovre fall
Eliteklasse

avatar_ærlig til dovre fall
Bonuspoeng:
6618
Innlegg: 702
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 22:49 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:
Snusken:
Jämtpia:

Slutte å støtte dyrebeskyttelsen???

Okay, hvem skal da ta seg av alle Norges forlatte, syke, mishandlede katter og andre smådyr???



Jo, for du sier det jo selv, de hjelper i hovedsak katter. Så skal de da drive på støtte fra publikum så får de sørge for å opplyse om at de ikke hjelper hunder. Kunne ikke falle meg inn å gi de penger når jeg vet de ikke hjelper hunder. Desverre så vet ikke folk flest dette. De burde skifte navn til kattebeskyttelsen sånn de holder på..

 

Dette er vel fremdeles et spørsmål om penger. Det er ikke akkurat plass til noen hunder i den lille brakka som dyrebeskyttelsen i Trondheim har. Hadde de fått offentlig støtte, så kunne de skaffet seg noe større med plass til hunder. Synes virkelig dere lar dette gå ut over feil instans. Ta det opp med statsministeren/kongen....

Nei det handler ikke om penger.. det handler om  vilje. Vilje til og gjøre det som kreves for oppmerksomhet.

å sette seg på politistasjonen og nekte å fjerne seg før de gjør noe koster ingen ting. heller ikke å henge opp lapper og oppfordre folk til og aksjonere mm.

altså ikke en gang og rusle ned på politi kammeret for å anmelde sakken har dem giddi. ikke har de sent saken til sivilombudsmannen heller.. det hadde kostet noen minutters skriving på ps og sende mail..



Til toppen Liker
Snusken
Superhund 7

avatar_Snusken

Rase:
Schäferhund
Bonuspoeng:
150991
Innlegg: 11868
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 22:51
(Red: Sat 09. Oct 2010, 22:52)
Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:Ta det opp med statsministeren/kongen....

 





Hva har kongen og statsministeren med frivillige, ideele organisasjoner for fôring av katter å gjøre? Det er helt frivillig å starte veldedige organisasjoner her i landet uten at man har krav på støtte.


I like 2 brukere liker dette innlegget.
Til toppen Send PM Andre innlegg av Snusken Liker
Jämtpia
Trippelchampion

avatar_Jämtpia

Rase:
Jämthund
Bonuspoeng:
73401
Innlegg: 1461
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:03 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Snusken:
Jämtpia:Ta det opp med statsministeren/kongen....

 

 





Hva har kongen og statsministeren med frivillige, ideele organisasjoner for fôring av katter å gjøre? Det er helt frivillig å starte veldedige organisasjoner her i landet uten at man har krav på støtte.

Det er vel disse som vedtar lover/regler, er det ikke? Hadde Mattilsynet/dyrevernsnemda gjort jobben sin, hadde ikke frivillige instanser behøvd å eksistere. Tror du folk starter slike organisasjoner for moro skyld? Nei, de gjør det fordi de bryr seg om dyr og ikke vil se dem lide.

Det var dyrebeskyttelsen som grep inn da en katt ble skutt med hagle. Burde ikke mattilsynet tatt seg av den saken og funnet den skyldige?



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Jämtpia Liker
samsung
Dobbelchampion

avatar_samsung
Bonuspoeng:
46777
Innlegg: 2834
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:07 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

ærlig til dovre fall:
Jämtpia:
Snusken:
Jämtpia:

Slutte å støtte dyrebeskyttelsen???

Okay, hvem skal da ta seg av alle Norges forlatte, syke, mishandlede katter og andre smådyr???



Jo, for du sier det jo selv, de hjelper i hovedsak katter. Så skal de da drive på støtte fra publikum så får de sørge for å opplyse om at de ikke hjelper hunder. Kunne ikke falle meg inn å gi de penger når jeg vet de ikke hjelper hunder. Desverre så vet ikke folk flest dette. De burde skifte navn til kattebeskyttelsen sånn de holder på..

 

Dette er vel fremdeles et spørsmål om penger. Det er ikke akkurat plass til noen hunder i den lille brakka som dyrebeskyttelsen i Trondheim har. Hadde de fått offentlig støtte, så kunne de skaffet seg noe større med plass til hunder. Synes virkelig dere lar dette gå ut over feil instans. Ta det opp med statsministeren/kongen....

 

 

Nei det handler ikke om penger.. det handler om  vilje. Vilje til og gjøre det som kreves for oppmerksomhet.

å sette seg på politistasjonen og nekte å fjerne seg før de gjør noe koster ingen ting. heller ikke å henge opp lapper og oppfordre folk til og aksjonere mm.

altså ikke en gang og rusle ned på politi kammeret for å anmelde sakken har dem giddi. ikke har de sent saken til sivilombudsmannen heller.. det hadde kostet noen minutters skriving på ps og sende mail..

Du...hør på deg selv..helt ærlig.se helheten i dette.en løs bikkje.

Hva så?hvorfor lage så mye styr ut av dette.true den ene organisasjonen etter den andre.protestere hos politiet osv.

De tror dere er spik spenna gale hele gjengen.selvfølgelig har de hjerte for levende dyr,men det må da finnes en mellom ting.

Helt ok og respektert att dere prøver å få fatt på den hunden.hadde gjort det selv jeg hvis det var i området mitt.men alt dette styret for dette hadde jeg spart meg for.hadde blitt flau jeg.



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av samsung Liker
Snusken
Superhund 7

avatar_Snusken

Rase:
Schäferhund
Bonuspoeng:
150991
Innlegg: 11868
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:16 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:Det er vel disse som vedtar lover/regler, er det ikke?
Nei.

Hadde Mattilsynet/dyrevernsnemda gjort jobben sin, hadde ikke frivillige instanser behøvd å eksistere.
Nei vel?

Det var dyrebeskyttelsen som grep inn da en katt ble skutt med hagle. Burde ikke mattilsynet tatt seg av den saken og funnet den skyldige?

Nei, Mattilsynet jakter ikke på hagledesperadoer.


Til toppen Send PM Andre innlegg av Snusken Liker
Jämtpia
Trippelchampion

avatar_Jämtpia

Rase:
Jämthund
Bonuspoeng:
73401
Innlegg: 1461
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:28 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Snusken:

Nei, Mattilsynet jakter ikke på hagledesperadoer.

Og hvem skal ta seg av mishandlede dyr da, hvis det ikke er mattilsynet sin jobb og de frivillige organisasjonene må legges ned pga manglende pengestøtte?



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Jämtpia Liker
samsung
Dobbelchampion

avatar_samsung
Bonuspoeng:
46777
Innlegg: 2834
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:33 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:

 

Snusken:

 

Nei, Mattilsynet jakter ikke på hagledesperadoer.

 

Og hvem skal ta seg av mishandlede dyr da, hvis det ikke er mattilsynet sin jobb og de frivillige organisasjonene må legges ned pga manglende pengestøtte?

De offentlige.de man ikke vet hvem er til tider :-)



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av samsung Liker
Jämtpia
Trippelchampion

avatar_Jämtpia

Rase:
Jämthund
Bonuspoeng:
73401
Innlegg: 1461
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:40 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

samsung:
Jämtpia:

 

Snusken:

 

Nei, Mattilsynet jakter ikke på hagledesperadoer.

 

Og hvem skal ta seg av mishandlede dyr da, hvis det ikke er mattilsynet sin jobb og de frivillige organisasjonene må legges ned pga manglende pengestøtte?

 

 

De offentlige.de man ikke vet hvem er til tider :-)

Lett å bli forvirret ja:) Her i Trondheim hender det at både Politi og Falck(ikke samtidig)kommer når noen melder om løse hunder. Kanskje de har alt for lite å gjøre her da....



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Jämtpia Liker
Snusken
Superhund 7

avatar_Snusken

Rase:
Schäferhund
Bonuspoeng:
150991
Innlegg: 11868
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:40 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:

Snusken:

Nei, Mattilsynet jakter ikke på hagledesperadoer.

Og hvem skal ta seg av mishandlede dyr da, hvis det ikke er mattilsynet sin jobb og de frivillige organisasjonene må legges ned pga manglende pengestøtte?

Samfunnslære er fint. Du mener Mattilsynet skal løpe rundt som helgener å redde katter med 20 haglskudd? Spør heller deg selv hvor kattebeskyttelsen din var i dette tilfellet. De hadde ikke fått nok støtte?


Til toppen Send PM Andre innlegg av Snusken Liker
Jämtpia
Trippelchampion

avatar_Jämtpia

Rase:
Jämthund
Bonuspoeng:
73401
Innlegg: 1461
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:43 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Snusken:
Jämtpia:

 

Snusken:

 

Nei, Mattilsynet jakter ikke på hagledesperadoer.

 

Og hvem skal ta seg av mishandlede dyr da, hvis det ikke er mattilsynet sin jobb og de frivillige organisasjonene må legges ned pga manglende pengestøtte?

Samfunnslære er fint. Du mener Mattilsynet skal løpe rundt som helgener å redde katter med 20 haglskudd? Spør heller deg selv hvor kattebeskyttelsen din var i dette tilfellet. De hadde ikke fått nok støtte?

Når har vel ingen løpt rundt. En så skadet katt kan ikke løpe. og kattebeskyttelsen var på plass. Det var de som betalte dyrlegeregninga og fikset fosterhjem. Hva er det du snakker om egentlig?



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Jämtpia Liker
samsung
Dobbelchampion

avatar_samsung
Bonuspoeng:
46777
Innlegg: 2834
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:45 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:
samsung:
Jämtpia:

 

Snusken:

 

Nei, Mattilsynet jakter ikke på hagledesperadoer.

 

Og hvem skal ta seg av mishandlede dyr da, hvis det ikke er mattilsynet sin jobb og de frivillige organisasjonene må legges ned pga manglende pengestøtte?

 

 

De offentlige.de man ikke vet hvem er til tider :-)

 

 

Lett å bli forvirret ja:) Her i Trondheim hender det at både Politi og Falck(ikke samtidig)kommer når noen melder om løse hunder. Kanskje de har alt for lite å gjøre her da....

Slik er det.

Falck sitter som regel på en chip leser.



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av samsung Liker
Snusken
Superhund 7

avatar_Snusken

Rase:
Schäferhund
Bonuspoeng:
150991
Innlegg: 11868
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:47 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Jämtpia:Lett å bli forvirret ja:) Her i Trondheim hender det at både Politi og Falck(ikke samtidig)kommer når noen melder om løse hunder. Kanskje de har alt for lite å gjøre her da....

Problemet det da? At ikke kattebeskyttelsen får nok penger til å kunne gjøre det?


Til toppen Send PM Andre innlegg av Snusken Liker
Snusken
Superhund 7

avatar_Snusken

Rase:
Schäferhund
Bonuspoeng:
150991
Innlegg: 11868
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:49 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

samsung:Slik er det.

Falck sitter som regel på en chip leser.

Jepp, Viking også. Eier må betale ett gebyr. Vennepar henta bikkja her hos Falck nå og betalte 1000,-


Til toppen Send PM Andre innlegg av Snusken Liker
Jämtpia
Trippelchampion

avatar_Jämtpia

Rase:
Jämthund
Bonuspoeng:
73401
Innlegg: 1461
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:50 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Snusken:
Jämtpia:Lett å bli forvirret ja:) Her i Trondheim hender det at både Politi og Falck(ikke samtidig)kommer når noen melder om løse hunder. Kanskje de har alt for lite å gjøre her da....

 

Problemet det da? At ikke kattebeskyttelsen får nok penger til å kunne gjøre det?

Vet du hva diskusjonen egentlig gjelder? Dette var en komentar til det. Du er virkelig i kranglehumør i kveld!



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Jämtpia Liker
samsung
Dobbelchampion

avatar_samsung
Bonuspoeng:
46777
Innlegg: 2834
Offline
Postet: Lørdag 09. Okt 2010, 23:56 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Problemene rundt løs hunder.dyr i nød osv er ikke i stort nok omfang att det lønner seg penge messig å sette i gang egne grupper til dette.

Hvorfor skal staten organisere en gruppe som skal jobbe med dette når stor parten av dyre elskere i norge leker ace ventura på dag tid?

Vi har nok av frivillige arbeidere som trykker til når det behøves uansett.



Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av samsung Liker
Nøtteliten
Trippelchampion

avatar_Nøtteliten

Rase:
Italiensk mynde
Bonuspoeng:
82093
Innlegg: 2025
Offline
Postet: Søndag 10. Okt 2010, 01:02 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Det er vel strengt talt viljen og ikke pengene det skorter på når det gjelder organsiert dyrevern i dette landet.


I like 1 bruker liker dette innlegget.
Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Nøtteliten Liker
Eleo
Champion

avatar_Eleo
Bonuspoeng:
15600
Innlegg: 300
Offline
Postet: Søndag 10. Okt 2010, 01:25
(Red: Sun 10. Oct 2010, 01:30)
Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Ingen har tenkt på en enkel burfelle? Kutt ut foringa og legg noe fristende i fella, så er det bare å være tålmodig. Det går an å kamuflere fellen med skog-effekter hvis den er veldig skeptisk, men blir den sulten nok så overstyrer nok det skepsisen til slutt... 

Artig prosjekt å fange løshund da, bygda har jo fått noe å snakke om. Alt snakket om ansvar, etater osv. hjelper ikke bikkja... Hadde det vært her hadde jeg kasta meg over utfordringen med glede i stede for å kjefte på folk som ikke gjør noe likevel. 


I like 2 brukere liker dette innlegget.
Til toppen Send PM Se profil Andre innlegg av Eleo Liker
ærlig til dovre fall
Eliteklasse

avatar_ærlig til dovre fall
Bonuspoeng:
6618
Innlegg: 702
Offline
Postet: Søndag 10. Okt 2010, 07:36 Støtende innlegg? Gulltråd?
Siter

Eleo:

Ingen har tenkt på en enkel burfelle? Kutt ut foringa og legg noe fristende i fella, så er det bare å være tålmodig. Det går an å kamuflere fellen med skog-effekter hvis den er veldig skeptisk, men blir den sulten nok så overstyrer nok det skepsisen til slutt... 

Artig prosjekt å fange løshund da, bygda har jo fått noe å snakke om. Alt snakket om ansvar, etater osv. hjelper ikke bikkja... Hadde det vært her hadde jeg kasta meg over utfordringen med glede i stede for å kjefte på folk som ikke gjør noe likevel. 

du har ikke lest en dritt av det som står i artiklen.

tilinfo; de færreste av private folk har feller egnet for hund i garagen/kotte mm. Derfor er det faktisk irganisasjoners ansvar.

den lille bygda heter Kristiansand og er vell Norges 5. største by. Hvor mange har sett over deres byer... kanskje dere skal se hvor mye som virkelig blir gjort der.

Det jeg ser er at dyrebeskyttelsen, dyrenes sos, mattilsynet, politiet, dyrevernet, falcken osv, kun engasjerer seg der de slipper og bruke tid.



Til toppen Liker
Svar på denne tråden Gå til side 1 2 3 Neste


Tips noen om denne tråden

Alac sporline plastbelagt, 15 m

Dagens produkt

Alac sporline plastbelagt, 15 m

Fra Pris NOK 197,-

I dag: Fra NOK 178,-

spacer
leftgradient rightgradient

Vil du annonsere her?
 
Hovedsponsor6
 
Hovedsponsor6
 
Hovedsponsor6
 
Hovedsponsor6
 
Hovedsponsor6
 
Hovedsponsor6
 
X

Meld deg på Canis sitt gratis nyhetsbrev og få et gavekort på kr. 50,- med en gang!

I nyhetsbrevet holder vi deg oppdatert om nye interessante produkter, kurs/seminarer og andre interessante ting som skjer hos Canis. Mer enn 20000 hundeeiere mottar allerede Canis sitt nyhetsbrev. Bli med du også!

Du får gavekortet tilsendt med en gang du melder deg på.

Email:

Du kan melde deg av nyhetsbrevet når som helst, og vi vil aldri dele din emailadresse med andre.

(OBS: Det er kun et gavekort pr. kunde, så hvis du melder deg av og på nyhetsbrevet vil du ikke få flere gavekort.)