Hest

  Katt

  Fugl

  Ulv





FORSIDEN

 

 

Du kan betale med VISA på Canis.no

Du kan betale med MasterCard på Canis.no

 

 

Besøkende: 656

Innlogget: 4

Fikk 238 treff på Bellare:

Innlegg av Bellare

Uten tittel (Bellare - 05.12.2011)

Hadde eg ikkje vert trygg på at hunden kom til å komme/bli værande i samme område som meg, så hadde eg ikkje sluppe den 100% nei. Har sjølv gått i frå å ha ei frøken som kunne gå laus i parken og kom så snart eg ropte eller

 
Uten tittel (Bellare - 02.12.2011)

Initike:

 

Bellare:

 

Coton de Tulear skal verken klippast, barberast eller nappast. Men dei krever ein del pelsstell. Det er ein liten allround - hund som kan trenast til lydighet, agility, spor, dei kan fint vere med på lange som

 
Uten tittel (Bellare - 01.12.2011)

No har frøkna aldri stukke av, og eg har heller aldri funne ein laus hund, men frøkna har to av to halsbånd merka med ID-brikke med namn og nummer, samt to av tre selar som også er merka. :)

 
Uten tittel (Bellare - 01.12.2011)

Trur det burde gå bra så lenge hunden tåler å vere aleine og ikkje har problem med og vere innestengt i bur over ein liten periode :)Men hugs å bestille billett til hunden også! ;) 

 
Uten tittel (Bellare - 01.12.2011)

Coton de Tulear skal verken klippast, barberast eller nappast. Men dei krever ein del pelsstell. Det er ein liten allround - hund som kan trenast til lydighet, agility, spor, dei kan fint vere med på lange som korte turar, samt turar i skog og mark eller rundt om i nabolaget. 

 
Uten tittel (Bellare - 01.12.2011)

Normalt skal det ikkje ta så lang tid verken her eller der. Send ein mail og spør kvifor det tar såpass lang tid. Dei skal vel eigentleg sende ein forklarande/beklagande mail på grunn av forsinkingane også. 

 
Uten tittel (Bellare - 30.11.2011)

Får dårleg samvittighet og seier unskuld ja :p 

 
Uten tittel (Bellare - 29.11.2011)

Har skreve eit langt innlegg på heimesida mi ang. problematisk pelsstell. Det kan kanskje vere nyttig lesing ;)

http://www.123hjemmeside.no/kennel-sikvax/61759338 

 
Uten tittel (Bellare - 29.11.2011)

Ut etter leik, mat, søvn og sånn innimellom der også. Og såklart morgon og kveld rett før leggetid. Ros ALLTID når kvalpen tissar og bæsjar ute, belønn gjerne med godbitar også. Er viktig å lære seg å lese kvalpen for n&ar

 
Uten tittel (Bellare - 29.11.2011)

Overtalte meg sjølv i går kveld og endte dermed opp med å bestille den. Og utruleg nok er den allerede sendt! :o   :D

 
Uten tittel (Bellare - 28.11.2011)

Om det fortsetter med slik hyppig urinlating ville eg tatt turen innom veterinæren for ein sjekk.

 
Uten tittel (Bellare - 28.11.2011)

Det lille snø vi fikk i går kveld/natt har regna vekk for lengst :(

 
Uten tittel (Bellare - 28.11.2011)

Du veit sikkert at ein skal lufte (spesielt) etter mat og drikke, leiking og soving. Men også viktig å lufte innimellom der også. Lær deg å lese kvalpen, og med ein gong du ser kvalpen leitar etter ein stad å tisse, då løftar du opp kvalpen og g&ar

 
Uten tittel (Bellare - 28.11.2011)

Har du trent innkalling med han mens det er andre hundar rundt? Både kjente og ukjente? 

 
Uten tittel (Bellare - 28.11.2011)

Mofassah:

 

Bellare:

 

Edit: den var jo fleire hundre kroner billegare på divinedog, så om eg bestiller blir det sikkert derifrå. :p

 

Vesten ser jo riktig snasen ut, s&a

 
Uten tittel (Bellare - 28.11.2011)

Eføya:

Størrelsesguiden er for PRO serien og ikke Motivation. Den passer derfor ikke til vestene.

Vestene er litt smale, men kun i forhold til andre hundevester. De er ikke "pølseskinn" gir bare en litt fassong i stedet for at man se ut som

 
Uten tittel (Bellare - 28.11.2011)

H.C.S:Jeg kjøpte Hurttavesten til mannen min tidligere i høst, og har nesten lyst på en selv også ;) Den er litt mer "nøytral" enn andre vester, men likevel funksjonell. Han liker den mye bedre enn den gamle (husker ikke merket på den i far

 
Uten tittel (Bellare - 27.11.2011)

Mofassah:

Jeg anbefaler en enkel og romslig slitesterk vest til å ha utenpå jakke eller genser eller T-skjorte. Da har du en vest som kan brukes hele året, i all slags vær. Du skriver at du vil ha høy hals, og da har du plutselig en vest som er u

 
Uten tittel (Bellare - 27.11.2011)

liv&gutta:

Dersom man kan klare seg uten ørten lommer, ringer og kroker er det mye bra og billig i butikker som selger hesteutstyr.

Kan nok fint klare meg utan alle lommane og krokane, men så tenker eg jo også på det a

 
Uten tittel (Bellare - 27.11.2011)

Kloklipp: viktig å trene på, og prøv å gjer det heile så positivt og gøy som overhode mulig. Er ikkje kjekt å ha ein vaksen hund som skapar seg ved kloklipping nemleg! :)

Tur: ikkje stress med å gå lange turar med ein ung kvalp. Ein

 
Treningsvest - kva er å anbefale? (Bellare - 27.11.2011)

Er på utkikk etter ein enkel og grei treningsvest. Har sett ein god del på Hurtta Motivation Treningsvesten, så er det nokon som har noko å kommentere på den når det kjem til positive/negative ting? Eller er det andre vestar som er å anbefale?&Oslas

 
Uten tittel (Bellare - 19.10.2011)

Bergljot:

PST! 3-4t i bil er da ingenting! Kjørte først båt 1 1/2t på dekk, så bil 12t for å være med hundekurs. For ikke å snakke om den gangen jeg tok taxi, buss, fly, båt og skiftet to tog for å komme på ku

 
Uten tittel (Bellare - 19.10.2011)

Bergljot:

Tror det er et miljø i Bergensområdet, blir jo litt kjøring, men hva gjør vi ikke for de kjære dyrene våre.

Og så klarer jeg ikke å la være, det ble for ille: det heter på vestlandet, ikke i...no

 
Uten tittel (Bellare - 19.10.2011)

Hundepuz:

Tror ikke det er noen som driver aktivt med det der. Men du kan jo ta kontakt med lc Norge for å høre om det kan være noen andre som har meldt interesse? Kanskje dere klarer å starte opp noe?

 
Lure Coursing i Vestlandet? (Bellare - 19.10.2011)

Når det kjem til tenking kjem sikkert hjernen min til å smelte av overkok snart. Har jo funne ut at den neste rasen sikkert blir Saluki, men det blir jo ikkje før eg flyttar for meg sjølv... Men så tenker eg litt på kva eg kanskje ønsker å drive

 
Uten tittel (Bellare - 10.10.2011)

Hadde liknandes problem med utgangsstillinga. Fant ut at problemet låg hos meg der eg gjerne holdt henda rett ned, og dermed flytta eg henda bak på ryggen/oppå haude/ut til sidene for ein periode før eg sakte med sikkert flytta henda rett ned igjen.Så er det m

 
Uten tittel (Bellare - 10.10.2011)

Kaisi:

Dette er uten tvil overdrevet burbruk! Slik TS beskriver det tilbringer denne hunden ca halve døgnet i bur (noen dager mer, andre dager litt mindre). Jeg mener det er helt påkrevet at TS får tilbakemelding om at er for mye, slik mange her gir utt

 
Uten tittel (Bellare - 10.10.2011)

ania:

´kun på natta og når vi er på jobb´ lol

 

Kvifor er det "lol"? 

Og når det kjem til burbruk, så er det nokon det funkar bra for, mens andre funkar det ikkje for i det heile.

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

Vert hos veterinæren og fått sjekka at det ikkje er noko galt?

Men sånn uansett, så er det enkelte som er tregare enn andre. Spesielt om ein ikkje luftar etter fôring, soving, leik og ellers innimellom. Frøkna mi på 1 år er ikkje 100% stuer

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

Er nok ikkje skadeleg så sant ein finner ein korrekt sele blant anna. Skal sjølv ha med meg den lille frøkna mi på langrennsturar når snøen kjem :)

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

Trur eg betalte rundt 2000. Men så fekk eg det litt billegare også sidan fotografen hadde klart å gløyme bestillinga mi etter at bildene var tatt. 

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

Idet ho slepp tingen, så klikkar du og belønner. Kvar gong. Og til slutt kan du også legge på kommando "slipp" :)

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

Mange rare annonser på finn ja... Ei venninne av meg fant for ikkje så lenge sidan to miniatyrar som var blanda, og det var i følge annonsa ein unik og sjeldan "rase". Einaste i Noreg sjølvsagt. Men igjen, kor høg IQ har kjøparen som fell for ei slik annons

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

Som "Kaffedyr" skriv, kan det vere markering? I så fall ville eg prøvd ut bellyband :)

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

Litt over 1 år sidan eg tok lappen no då. Men eg hadde øvelseskjørt ein GOD del før eg meldte meg på kjøretimar. Første time starta med at eg klarte å gire frå 1 til 4 når eg skulle i 2 gir. Teite girspaken! Og så var gi

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

missL:

før d første: har man en ukastrert hannbikkje - IKKE SLEPP den ut av syne og sett deg ned for å røyke når bikkja di springer rundt og prøver å parre seg med alle tisper der!!!!!! går d ann å v&ae

 
Uten tittel (Bellare - 09.10.2011)

Desverre finst det mange rare hundeeigarar ute i den vide verda. Og mange trur tydelegvis at når dei er i ein hundepark, så treng dei ikkje halde auge med hunden, men det er sjølvsagt feil. Ein skal alltid halde

 
Skitur og passande sele (Bellare - 08.10.2011)

Har ei Coton tispe på nesten 5 kg. som skal vere med meg på skitur for første gong i vinter. Langrenn sjølvsagt. Har frå før av ein Y-sele, og har bestilt ein

 
Uten tittel (Bellare - 23.09.2011)

blargg:

Vell grime er jo ett hjelpemiddel som så mange andre. Ved rett bruk er det ett godt hjelpemiddel og uriktig bruk er ikke å anbefale. Kanskje burde hesteeiere også slutte å bruke grime/hodelag? Heller gå med hesten i vanlig bånd :)

 
Uten tittel (Bellare - 19.09.2011)

Mulig han var flau og skjemd? Aldri opplevd at min eigen hund har oppført seg slik etter å ha gjort i frå seg inne, men har hørt om hundar som rett og slett ser ut til å skjemst fordi dei ikkje har klart og halde seg lenger. 

 
Uten tittel (Bellare - 18.09.2011)

Måtte vist lese overskrifta to gangar før det vart riktig. Synest det stod "Kvinne angrep schæfer" først x)

Men jahm. Enkelte burde ikkje hatt hund.

 
Uten tittel (Bellare - 18.09.2011)

Om eg ein dag skulle bli så sjuk at eg meir eller mindre må leve i eit smerteh*******, bu på sjukehuset og alt slikt til tross for at eigentleg ingenting hadde komt til og hjelpe meg med å bli betre, så hadde eg nok kunne ønske å signere eit papir som se

 
Uten tittel (Bellare - 08.09.2011)

Mvjnz:

 

Ble hun sosialisert som valp, dvs i de første 12 ukene av livet sitt? Med mindre hun ble godt sosialisert i den perioden, vil hun nok dessverre aldri bli en trygg hund.

Manglende sosialisering i den kritiske perioden kan ikke

 
Uten tittel (Bellare - 08.09.2011)

Ville tatt ein tur til veterinæren med tanke på at det kjem puss ut. 

 
Uten tittel (Bellare - 08.09.2011)

Det er uansvarleg å la små ungar gå aleine/saman med venner på tur med familiens hund, uansett størrelse. Med ein stor hund kan dei havne i mange farlege situasjonar, mulig hunden drar frå før av, men kva om den ser ein katt eller ein hund lenger borti

 
Uten tittel (Bellare - 08.09.2011)

Burde vel kanskje ta i bruk verktøyskassa vi hadde alle børstane i før. Ønskar eigentleg ein utstyrskoffert der eg har litt system, ser jo ut som om eg har sleppt ei bombe eller noko nedi der børstane ligger no x)Så får eg heller sjå ette

 
Uten tittel (Bellare - 07.09.2011)

MonaO:

 

Bellare:

 

Så er det nokon som veit om ein nettbutikk eller noko i den duren som selger nokre liknandes utstyrskoffertar? Helst ein som ikkje blir så sinnsjukt dyr... 

 

 

 
Uten tittel (Bellare - 07.09.2011)

Arielle&ivo:

Har du sett på finn? Kanskje du finner en som er fint brukt? Er ikke lenge siden jeg fant en der som var så og si ubrukt og myyyye billigere en de som blir solgt på nettet. Hvis du kjenner noen som skal til utlandet så hadde det kanskje

 
Utstyrskoffert? (Bellare - 07.09.2011)

Når man har ein pelshund blir det gjerne svært mange børstar. Har over lang tid ønskt meg ein skikkeleg utstyrskoffert, noko liknandes som dei har på Dogstuff.no - Div. utstyr. Den er i grunn midt i blinken!

 
Uten tittel (Bellare - 04.09.2011)

For det første ville eg holdt retningslinjene til Norsk Papillon og Phalene klubb når det kjem til avl. For å finne hannhund ville eg sjekka lista dei har over godkjende hannhundar, for så å lage fiktive stamtavler på DogWeb for å sjå ko

 
Uten tittel (Bellare - 04.09.2011)

Ville fjerna teppet i nokre veker, og samtidig rensa det for å fjerne lukta.

 
Uten tittel (Bellare - 27.08.2011)

Det er jo bra :)Men korleis er rasen sånn elles? 

 
Mellom- og Riesenschnauzer (Bellare - 27.08.2011)

Eigentleg er det Riesenschnauzeren som står på lista over rasar eg har satt meg, men har hørt dei kan vere plaga av enkelte sjukdommar(?). Veit ikkje korleis Mellomschnauzeren er på det platået, men nokon som veit?

Uansett, er jo på utkikk etter ein me

 
Uten tittel (Bellare - 21.08.2011)

Bruk ein shampoo meint for hund og den typen pels som Biewer har. Om du ikkje er av den typen som skrubbar og vaskar hunden ein gong for veka eller i det minste fleire gangar i månaden, så mistar den ikkje den naturlege oljen i pelsen.

 
Uten tittel (Bellare - 21.08.2011)

Denali:

potesokker.no (Hundekjørerbutikken) har jo rimilige sokker til "trekkbruk", men der vel ikke så fancy og vet ikke hvordan de er i forhold til salt etc. Bruker ikke sokker på mine.

 

Bryr meg svært lite

 
Uten tittel (Bellare - 21.08.2011)

Trur ikkje er har sett den nei :p

 
Uten tittel (Bellare - 20.08.2011)

Tusen takk for tipset! :)Skal bestille hurrta sin heildress som ein også kan montere fleece heildress inni igjen slik at det på ein måte blir ein vinterdress også. Er vel gjerne ikkje behov for gamasjar då? :) 

 
Potesokkar? (Bellare - 20.08.2011)

Med ein pelsdott av ein hund, så er det fint med potesokkar om vinteren på grunn av kladding. Men dilemmaet mitt er kva potesokkar eg skal velge. Må ha nokon som ikkje sklir av for kvar meter, og som tåler ein del herjing ute. Tar meg til tider skiturar om vinteren, og d&a

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Irene86:

Det var en episode for en stund siden jeg syntes var helt horribel, der han fikk hunden ned på bakken og virkelig strammet båndet så den slet med å puste for å få den i en "calm-submissive" modus, liker virke

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Det fine med bjerke er at det er ute, og ein får dermed ikkje det ekkoet ein får når ein er inne i ein hall. MEN bjerke er jo som sagt tidlegare kjent for å vere stort, mykje folk og hundar, trang og kaotisk. Har vert på bjerke, då for å stille hund ein g

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Flott, takktakk! :)

 
1 år´s vaksine (Bellare - 14.08.2011)

Stussar alltid på det her, og det er sikkert ikkje relevant heller. Men skal når hunden skal ha 1 år´s vaksina, er det når det fyller 1 år, eller er det 12 mnd. etter siste vaksina (12 vekers vaksina)?

Skal på utstilling 2 veker etter at ho har fylt 1 &

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Min har ikkje så mykje sidan eg stort sett brukar utstyret som mamma har til sin hund. Lite vits med dobbelt opp av alt liksom. Og nei, mykje av det som hører til mamma´s hund har eg også kjøpt. Og vi har nok ein del anna dilldall som ikkje er nemnd her også.

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Så sant du hugsar gyldig vaksinasjonskort, så kan hunden vere med. Men som dei andre har kommentert her, så får du meir igjen ved å la hunden vere igjen heime. 

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Mvjnz:

Jeg har også ei venninne som er hundetrener, hun gikk og så CM live da han var her i Brisbane, og hun sier hun var veldig uimponert og skuffet, og sa at tv-programmet må være svært grundig redigert.

 

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Mvjnz:

Og som nevnt over er det langt fra de verste problemhundene han jobber med. Selv en hund som reagerer på andre hunder ute på tur er ikke et spesielt komplisert eller vanskelig tilfelle. Og i det tilfellet brukte CM sparking i magen for å trene hunden.

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Om du har lest burde du vite teikna til at fødselen er i gang. Og du burde ha bøker, deriblant boka "valping - drektighet, fødsel og valpestell" av Anne L. Buvik og Tove Solberg.

 

OPPBLOKKINGSFASEN:Ca. eit døgn før ti

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Om du har lest burde du vite teikna til at fødselen er i gang. Og du burde ha bøker, deriblant boka "valping - drektighet, fødsel og valpestell" av Anne L. Buvik og Tove Solberg.

 

OPPBLOKKINGSFASEN:Ca. eit døgn før ti

 
Uten tittel (Bellare - 14.08.2011)

Vere med gode venner og snakke ut om ting? Passe ein hund til ein nabo eller nokon andre du kjenner? Veit det er lite som motiverar i den alderen, og takk gud for at eg endeleg er ferdig med skule. Enn så lenge i vert fall. Men ellers kan du sjå fram til neste år når du ev

 
Uten tittel (Bellare - 13.08.2011)

For dei med vett i haude skjønar nok at CM sine metodar er horrible. Sparking, kveldning, slåing, you name it. Sjølvsagt kan han komme med gode råd når det kjem til tiderse ting, men når han "trenar" hundane i praktis burde han eigentleg fått tilbake me

 
Uten tittel (Bellare - 13.08.2011)

diggidog:

JEg fikk råd om å gi bikkja et SAFTIG rykk med langlina (i sele)  når han valgte å ignorere meg.... og når han først kom så skal det være julaften med masse pølse og ros...

da får den bå

 
Uten tittel (Bellare - 09.08.2011)

Du veit å dømme folk relativt raskt synest eg. Eg fekk Pia tolka fordi eg synest dyretolking er spennande, ikkje for å høre om ho er frisk eller sjuk. Men når det kjem fram begynner ein gjerne å lure, og når auget såg ut som det gjorde, så f

 
Uten tittel (Bellare - 09.08.2011)

Synest ikkje hundefór smakar noko godt eg då, er stort sett bikkja som eter det her :pJah, nok useriøsitet frå mi side. Har ikkje noko favorittfór. Så sant hunden funkar bra på fóret den får, så blir det vel det, og frøk

 
Øyekatarr? (Bellare - 09.08.2011)

I går fekk eg igjen samalten ein dyretolk hadde med frøkna mi. Alt var jo skremmande sant og likt, og det var i grunn ein superfin samtale. Kom fram at frøkna har litt plager med augene, og det er noko eg veit om. Er ikkje verre plage enn pels som legger seg innpå auga,

 
Uten tittel (Bellare - 09.08.2011)

Hund nr. 1 kan jo prege hund nr. 2, og plutseleg sitter ein igjen med 2 hundar stressa hundar. :p

 
Uten tittel (Bellare - 09.08.2011)

For ei udugeleg vaksine. Isolert i 6 VEKER? 

 
Uten tittel (Bellare - 09.08.2011)

Det klør nok i tenna kan eg tenkje meg. Men lær kvalpen kva "nei" eigentleg betyr, var det eg gjorde når udyret mitt var som verst. Altså nei = ikkje lov. Funka veldig bra her. Gi kvalpen gnagebein og diverse han kan tygge på. Men ellers blir det vel å oversj&

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Då veit eg akkurat kva eg skal gjere når eg VIL inn ein stad, og samtidig har med meg ulldotten ^^

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Nickyah:

Fikk akkurat vite at han ble født med navlebrokk, men at den ikke var stor nok til å måtte opereres (heldigvis). Skal ikke dette informeres om i papirene som følger med valpen? Har aldri sett ellerhørt om navlebrokk på hund

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Auch! Hadde i vert fall ikkje blitt glad om det var min bil :p

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Heddis:

Jeg liker nylonline best. Den glir lettere i terrenget og hekter seg ikke så lett fast i busker og kratt som plastlinen gjør. Ulempen er at nylonlinen trekker til seg fuktighet og grums om du går mye i bløtmyr og på grusvei.

Hvis

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Liten hund:

Krever gjerne ikkje fullt så mykje mosjon som ein stor, men kan samtidig vere med på lange fjellturar. Billegare utstyr sidan utstyret gjerne blir dyrare dess større størrelse ein må ha. Må ikkje
 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Med "hol", meinar du då at navlen går litt utover? I så fall er det mulig det er navlebrokk, og veterinæren burde sjå på det og vurdere om det er stor eller liten brokk. Er den stor bør den opererast.

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Det er berre å ta det heilt med ro. Hunden sover stille og fredeleg under heile prosedyren, og det er ein nokrså vanleg prosedyre for veterinærane å trekke tenner. Veit godt korleis det føregår sidan eg har vert utplassert hos veterinæren nokre gangar no

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Kjenner til den følelsen ja! Men du burde vel kanskje vurdere trekking hos veterinæren då. Når eg fekk eine hjørnetranna trekt på frøkna mi, så fekk eg beskjed om at den ALDRI hadde komt ut av seg sjølv sidan rota var sinnsjukt lang. Og fr

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Tusen takk for svar. Er fullt klar over at det ikkje er det samme som ein Golden. Har i grunn fått eit uttrykk for at Goldenen er ein hund som på ein måte berre er der på ein måte, ein litt sånn "etterdiltar" på ein måte, og om mulig litt kjedeleg.

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Har funne fleire trådar av deg der det med dusjing av kvalpen din stadig vekk kjem opp, så får på følelsen av at du dusjar den temmeleg ofte? Det vil eg i vert fall anbefale seg å slutte med. Dusj hunden når det er høgst nødvendig. Meinar o

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Flåttprodukta funkar vel forskjellig frå hund til hund, nokon hundar reagerar også på enkelte av produkta. Så til tider må ein prøve seg litt fram. :)

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Om du lurer på om hunden din har allergi så kan det kanskje vere ein fordel å reise til veterinæren.

Du kan også få nokre flåttdropar du drypper i nakken og bakover på hunden, men noko sprøyte finst det nok ikkje.

 
Uten tittel (Bellare - 08.08.2011)

Mari´uz:

Spm. 2. Når blir kvalpen unghund og vaksen? Når er tannfellinga og mister kvalpen då tennene slik som med mnsk.? Evt, vil eg finne tenner overalt? 

Nokon ser på ein hund som unghu
 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

Finst ingen fasit på kva tørrfór som er best. Men om det fóret du brukar no funkar fint for din kvalp, så ser eg ikkje store grunnen for å bytte :)

 

 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

- Når ein heller jobbar frivillig på hundeutstilling (2 dagers + å stille sjølv) i staden for å feire 1. mai saman med resten av russegjengen. :)

- Når ein går rundt og seier "bli", samt peike og ser strengt på ein gjenstad (t.d. kost) for

 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

Ta hunden din med inn i dusjen også når det ikkje er tid for dusjing. La vatnet vere av, og lokk med godbitar/leikar og prøv å få hunden til å ha det gøy. 

 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

Mari´uz:

Det eg ikkje fekk hjort i dag, må eg gjær i morga...

 

Rettelse: gjort :p

 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

Avlede og belønne når han er stille?

 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

Eg får vel berre lukke munnen og halde fingrane vekke frå det eg ønsker og taste. Har null toleranse for planlagt blandingsavl.

Men uansett, gjort er gjort. Ta turen innom Coop Extra eller ein anna butikk som selger billege hyller. Er dei veldig breie, så få

 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

Kva rase er kvalpane forresten? ^^

 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

Alltid litt skummelt med kull, og då spesielt om det er ditt første. Ellers er det berre å lese seg opp til fødselen. Sidan du allerede har kontakta veterinæren og spurt om råd, så reknar eg med h*n veit du ventar kvalpar, men for all del, om du blir us

 
Uten tittel (Bellare - 07.08.2011)

Lag til ei kvalpekasse, men hugs at den ikkje skal vere så mjuk og full av dyner og dilldall, då risikerar ein at kvalpen forsvinner og blir klemt ihjel. Ellers ha framme vannskål og matskål, men hugs at tispa ofte vil ha maten i kassa det første døgnet, og g

 
Uten tittel (Bellare - 05.08.2011)

Hunden din har overhode ikkje vondt av det nei. Hadde vert annleis om hunden din hadde fått totalt angst og gjort ALT for å komme seg ut, men det høres jo ikkje akkurat som noko problem her. ;)

 
Uten tittel (Bellare - 05.08.2011)

Ser ikkje problem med hund og bilferie i det heile. Mange hundar slappar gjerne av og lagar ikkje noko styr av det heile. Og så sant hunden ikkje får totalt panikk av å sitte i eit bur og kjøre bil, samt at hunden får både mat, drikke og rikeleg med lufteturar

 
Uten tittel (Bellare - 05.08.2011)

Hadde samme problemet som deg. Så eg starta med å ha døra open, så strødde eg godbitar lengst inne slik at ho MÅTTE inn for og få tak i dei. Når ho følte seg komfortabel nok til å gå ut og inn på eige iniativ, lukka eg d&o

 
Uten tittel (Bellare - 05.08.2011)

Her tok det 10 mnd. (født og oppvokst her, gjekk i frå lov til ikkje lov)Ut etter leik, etter at kvalpen har sove, etter mat og litt sånn generelt også. Du lærer deg stort sett og lese hunden meir korrekt for når den må på do etter ei stund.

 
Uten tittel (Bellare - 04.08.2011)

Nemi-XX:

Enkleste måten å få valpen til å slutte å tisse i buret på er å kaste buret.

 

Eller ha det i bilen :)

 
Uten tittel (Bellare - 04.08.2011)

På trass faktisk. Reknar med kvalpen er 8 - 9 veker? Og tenk deg sjølv kor skummelt det må vere å reise frå mor og evt. søsken, samt kjente folk og ikkje minst lukter! Ein kvalp søv mykje, og det er nok det den for det meste gjer under sofaen, den ligg

 
Uten tittel (Bellare - 04.08.2011)

Ser svært lite til dei. Men veit det er ei dame her i området som går på trilletur med Shih Tzuen sin, eller ho gjorde i vert fall det før. Mulig ho har kvitta seg med den for alt eg veit sidan eg ikkje har sett noko til hunden på nokre år. El

 
Uten tittel (Bellare - 04.08.2011)

Det er jo noko tispeeigar og du som hannhund eigar må bli einige om, og så må det skrivast ei kontrakt. Men slik vi har gjort det, så har det vert ca. 2000,- for sjølve parringa, og deretter 2000,- pr levande kvalp, så sant kvalpane er i live til de

 
Uten tittel (Bellare - 04.08.2011)

Engasjerar meg i korrekt avl som følger rasens kriterier, trening, utstilling, osv...

Det som provoserar meg er folk som går med bikkja i flexiline langs ein bilveg. Har sett personar som går i sin heilt eigen verden og gir blanke f*** i bikkja som går og trippar

 
Uten tittel (Bellare - 04.08.2011)

Har sjølv eit lærhalsbånd til frøkna mi som eg kjøpte her på Canis, og det er eg superfornøgd med. Men ellers kan vel halvstrup med refleks vere ein ting? :) 

 
Toller - erfaring (Bellare - 03.08.2011)

Ja, som sagt frå ein tidlegare tråd eg starta, så går eg og trakkar i jungelen av hunderasar. Det er jo nokre år til eg faktisk skal kjøpe meg ny hund, men er jo fint og finne ein "perfekt" nesterase og lese side ned og side opp og lære alt eg kan om ras

 
Uten tittel (Bellare - 26.07.2011)

Vi pleier ikkje vaske kvalpane før levering, så ved 8 vekers alder :)

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Eine katten til ei venninne av meg hadde ein SJUKT feit pels, men det var fordi den nesten aldri/aldri vaska seg. Så om katten din ikkje vaskar seg like mykje som før, så kan det vere grunnen.

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Kan jo vere noko med språket til Sheba´en. Mulig din kanskje vil hilse også? :)

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Veit du om Sheba´en er tispe eller hannhund? Kan jo vere den har løpetid om det er ei tispe ;)

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Starta vel med langline når frøkna var 5 - 6 mnd. trur eg, då skulle nemleg alt gneldrast på og ho kunne fint ta seg ei runde og lukke øyra for mine rop. Er eg usikker på om ho kjem til å stikke, går eg og held i enden av langlina, men dette er d&

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Sosial- og miljøtrening. Belønn når ho er stille, oversjå når ho bråkar :)

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Aloe Vera spray for dyr mot flått og andre insekt, kanskje det kan hjelpe? :)

 

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Okidoki, takk for svar! :)

 
Ormkur - når? (Bellare - 25.07.2011)

Det er alltid mamma som har hatt styr på ormkur på både katt og hund her i huset, men no som eg har min eigen voffs, og mamma ikkje er heime, så lurer eg på når det er vanleg og gi ho ormkur? Ho er 10 mnd. no og skulle kanskje hatt ein omgang? Så langt eg

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Er vel i grunn heilt normalt, ho er jo fortsatt veldig ung :)Tren på at ho skal kunne gå fint i halsbånd, mens med sele så kan ho tusle som ho vil, men tren då også på at ho ikkje skal hilse på alle og einkvar som går forbi. Ikkje alltid

 
Uten tittel (Bellare - 25.07.2011)

Ja, enkelte kan vere grueleg irriterande. Du får heller rose dei som spør fint med å få hilse, mens dei som kastar seg over kvalpen eller krev å gå hilse på, dei kan du heller oversjå :pSåg forøvrig ein Elghund (såg ut til

 
Uten tittel (Bellare - 21.07.2011)

Betre føre var enn etter snar.

Når bikkja til bestefar hadde vert i nærleiken av ein rev med skabb, og den bikkja igjen var i nærleiken av hunden til mamma var det ikkje snakk om å vente på symptom. Både bikkja til bestefar og mamma vart tatt med

 
Uten tittel (Bellare - 21.07.2011)

Kan vel også føre Dalmantiner på lista. Men korleis er det med helse der? :)

 
Uten tittel (Bellare - 21.07.2011)

Ja, ein gong må du opne den uansett. Betre å berre få det overstått med ein gong ;p

 
Uten tittel (Bellare - 21.07.2011)

Jah, ho kan fint finne på å lukke øyra når vi er i parken der ho får rast i frå seg, då med langline så vi ikkje skal havne i ein uheldig situasjon om ho skulle finne på og springe etter folk eller andre hundar. Om vi derimot er på hytt

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

Tomters-store-skrekk:

en bekjent bruker clas ohlsons flåttfjerner på en bichon mix han har, så vil tro den kan funke på din også.....

 

Synd Clas Ohlson ikkje held til her då Ô.o

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

Tomters-store-skrekk:

 kommer til å hate meg, but here we go:

Det er bedre med 10 flått i nakken enn en malteser i senga

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

john:

kommer jeg aldri til å slutte med denne type trening for en skapning som er skapt for dette.

 

Er staffen skapt for å henge i greiner? :o

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

Haha, trur eg fekk det inn frå den første som skreiv det her, treng ikkje at tjue andre skal kommentere akkurat det samme x)

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

-Tundra-:

Men synst det var volsomt da han måtte få hunden til å besvime for at hun skulle slippe. Hva om jeg hadde gått tur med henne, jeg hadde sikkert aldri klart å få den stakkars hunden ut av kjeften hennes..

 

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

-Tundra-:Ikke akkuratt dette du spør om, men tenkte jeg ville dele historien: Har en kompis der faren kjøpte Rottweiler som status.. De har ikke trent noe med hunden, hun kan ikke engang sitt. Hun er forferdelig å gå tur med ettersom hun skal ta alt og

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

Misky:

Selv om det ikke er så pedagogisk riktig; ville jeg heller løftet opp hunden ved slike møter en gang for mye enn en gang for lite.. De har tross alt ikke like mye å stille opp med om det er et seriøst angrep eller bare en stor hund som v

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

Korleis eg reagerar kan vel vere så mangt. Men så dum som eg var, så løfta eg opp mi lille frøken ein dag for nokre mnd. sidan når nabobikkja klarte å snike seg ut og forbi henda til eigaren og sprang i full fart bort til meg og frøkna mi. Trur h

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

Tomters-store-skrekk:

Sorry ingen bommulsvoff her i gården...MEN møtte en for noen dager siden i oslo....(6mndr valp)kjempesøt liten hund det :)Hadde jeg skullet kjøpe hund kun etter hvor søt den var hadde den kommet la

 
Coton de Tulear, anyone? (Bellare - 20.07.2011)

Lurte i grunn berre på om det var andre her inne som hadde Coton? Har du den kun for familiehund, eller brukar du den til utstilling, AG, LP og liknande? Kjenner ingen (med unntak av nokon mamma kjenner som kjøpte eit tispe frå det siste kullet) med Coton, så had

 
Uten tittel (Bellare - 20.07.2011)

Hundene:

Når vi var med dyrlegen så glefset han til henne, og hun tok ham bare i nakkeskinnet og slo hodet hans mot bordet han var på. Ikke alt hun kunne såklart, litt svakt.

 

Om hunden din har vondt i ein lab

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Kvifor avle på ein JRT som ikkje har offisiell stamtavle? I tillegg er ho lita, og neppe registret i NKK. Er du seriøs, så lar du heller være å sette kull på ho kun fordi du ønsker det. Det finst nok av uregistrete og blandingar ute på finn.no.&nb

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Finst vel ingen regel om ikkje raseklubben har satt sine eigne. Vi har forøvrig hatt 3 kull med samme kombinasjon, men om det blir eit fjerde og siste kull, så blir det skifting av hannhund. 

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

liv&gutta:

Da jeg var singel var det praktisk med hunder med omtrent samme behov for aktivisering og trim. Som par funker det greit md Fransk bulldog og Bearded Collie, men det hadde vært vanskelig for meg med den kombinasjonen alene.

&n

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Baskerville:

Hmm, trykte feil knapp først...

Hovedforskjellen slik jeg har forstått det er at den svenske er noe skarpere og har mer motor enn hva den finske har. Om du går inn på norsklapphundklubb.no, finner du info om begge typene der:)

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

KristinR: Haha, det med å ha ein liten djevel i hus kjenner eg til! Tispa mi på 10 mnd. har gnagd over telefon- og internett ledningen X antall gangar, ødelagt både den eine og det andre, ho er enda ikkje stuerein men klarar og halde det noko lunde i sjakk ved å spr

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Baskerville:

 

Jeg ville bare poengtere, selv om det ikke egentlig er mye pelsarbeid, så krever FL noe arbeid med pelsen sin. Særlig i røyteperioden. Det er også mulig at du vil syns at FL har litt liten motor til LP o.l. Som alte
 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Har agria. Litt usikker på kor mykje eg betalar, men er vel mellom 1000 - 1500,- i året. 

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

minisektnan:de fleste hunder rir for og dominere den andre hunden. det er bare og sette hunden på plass til den forstår at det ikke er greit:)

 

Det er ein 9 veker gammal kvalp, dei veit vel gjerne ikkje kva dominans er for noko i e

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Har forelska meg veldig i Salukien, og har hørt at det er ein relativt frisk rase, men tenkte uansett at eg skulle søke litt rundt for og sjå om dei hadde nokre plagar og kva som eventuelt vart sjekka ved avl, men eg finner ingen verdens ting. Nokon som veit?

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Pan:

Jeg ser sbt er en av rasene du kunne tenkt deg..

Her må du være oppmerksom på en del ting, det er en del demodikose innen rasen, demodikose kan være ganske så plagsomt for hunden. Men de fleste blir bra med behandling.

Det er

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Kela:):Eg hadde hunden ut i gården nå i vår. Og da fikk den plutselig besøk av ein barnehage uten eg hadde fått noe forvarsel. Dem såg hunden fra veien og gikk ned 5 meter til der gjerde står og klappa hun, eg hørte masse roping

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Det har seg vel slik at lovene her i Noreg er heilt på tryne teite, så trur faktisk det blir hundeeigars ansvar om det er ein unge på 12 år og nedover. Eg for min del skjønar ikkje heilt korleis det kan vere eigars feil at folk er dumme nok til og stikke hånda

 
Neste rase? (Bellare - 19.07.2011)

Har lenge hatt ein evig diskusjon med meg sjølv om kva min neste rase skal bli. Har no ei Coton de Tulear tispe som eg skal avle på så sant ho har kvitt ark etter helsesjekk og får gode resultat på utstilling. Ønsker meg ein større hund, gje

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Gratulerer som bestemor! Du var da heldig sidan det ikkje vart meir enn 4 stykk, og det kan jammen vere stress berre eit så få også. Men det går nok bra, håpar du kan legge ut link til fleire bilder når dei har opna auga, kan gå og har begynt og utforske

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

Nina86:

nei jeg vet ikke, har bare venner og bekjente som har fått kastrert bl.a hunden sin hjemme.. og katter også. Aldri hørt noe negativt om det her i området......

 

Wooh, no fekk eg nesten hjertestans her

 
Uten tittel (Bellare - 19.07.2011)

T@nj@:

Hvorfor tok du ikke hunden til vetrinær på et tidligere tidspunkt når du sier du mistenkte hunden for å være syk?  Jeg ville ikke tenkt på kostnadene i denne saken, bare vært glad for at hunden har fått nødvend

 
Uten tittel (Bellare - 18.07.2011)

Katten må i narkose ja. Dei skal jo tross alt opne magen og fjerne eggstokkar og livmora, så dette er eit kirurgisk inngrep ;)

 
Uten tittel (Bellare - 18.07.2011)

Vi har pleid å halde kattane inne til dei er kastrert ved 6 mnd. alder. Så om du har katten din gåandes ute, så ville eg gått med den i sele for og gjere den "kjend" med området, rett og slett for å unngå at den stikker av eller skulle klare og bli

 
Uten tittel (Bellare - 18.07.2011)

Minnar meg litt om når Dina var lita. Satte seg ned og sutra når ho ikkje ville gå lenger, men då var det berre å lokke ho med seg, men vi løfta ho aldri opp og bar ho nokre meter for så og sette ho ned igjen. Gjer tur til noko morosamt, bel&o

 
Uten tittel (Bellare - 17.07.2011)

Er vel gjerne ikkje så lenge til kvalpinga då. Skal ho føde heime hos dåke? I så fall anbefalar eg deg å lage til ei passe stor kasse der hunden fint kan ligge strekk ut og komme seg ut og inn utan at kvalpane kan komme seg ut før dei er nokre veker.&nb

 
Uten tittel (Bellare - 17.07.2011)

Mallin,Aila&Alfa:

Har ikke lest alt, men grime kan du jo prøve

 

Det negative med slike grimer og "gå fint seler" er at hunden stort sett kun går fint med dei på. Ein hund både ser og merkar forskjel

 
Uten tittel (Bellare - 17.07.2011)

Frøkna her får sove i senga, og eg ser ikkje på det som ekkelt. Rettare sagt koseleg. Men om ho har flått eller andre ekle kryp på seg har ho værsågod å halde seg LANGT vekke i frå mi seng! :p

 
Uten tittel (Bellare - 17.07.2011)

Er vel kun veterinæren som kan konstantere om det kjem i frå flåtthalsbåndet eller ikkje, men BC tispa til bestefar vart skikkeleg dårleg etter at ho fekk ein type flått dråpar som han fekk hos veteirnæren, og då vart det skifta til haldb&arin

 
Uten tittel (Bellare - 17.07.2011)

Firefly:

Jeg så i alle fall et godt forsøk hin dagen. Ufrivillig, riktignok

Rasen Shih (t) Tsu var feilskrevet, ble google-oversatt. Annonseteksten begynte med : Faen tsu til salgs. Moderator, kan ikke dy meg: kan dere la linken stå?

http://w

 
Uten tittel (Bellare - 16.07.2011)

Har ei Coton de Tulear frøken på 10 mnd. som har heile leiligheta for seg sjølv når eg er på jobb. Ho kan vere truandes til og øydelegge pc lader og telefon/internett ledningen, men ellers har ho ikkje ødelagt noko.Har i sommar jobba i fire veke

 
Uten tittel (Bellare - 16.07.2011)

Dropp strup, tren heller på at hunden din skal gå fint. Skift gjerne mellom sele og halsbånd, der den kan vimse rundt i sele og gå fint i halsbånd. ;)

 
Uten tittel (Bellare - 16.07.2011)

Så lenge du får hunden til og trivast i buret mens du er vekke ser eg ikkje heilt problemet. Eg endte opp med ein hund som fekk seperasjonsangs og som tydelegvis følte seg svært innestengt. Plasserte ho heller på kjøkkenet, men ho hoppa over grinda, men det h

 
Uten tittel (Bellare - 15.07.2011)

Anbefalar deg å sjekke ut finn.no og ALLE blandingshundane der inne. Der finst det både kvalpar, unghundar, vaksne og gamle blaningar. Kva er grunnen for at dei blir omplassert? Det kan vere alt i frå det at personen/familien ville skaffe seg ein hund, og blandingshundar er gjer

 
Uten tittel (Bellare - 15.07.2011)

Når frøkna mi dreiv på som verst med slik biting etter føtter, sko og andre ting, då var det eit streng NEI som funka her. Når ho skjønte at NEI faktisk betydde, og at ho faktisk ikkje hadde lov til å bite etter føtta mine, så kunne

 
Uten tittel (Bellare - 14.07.2011)

Om du ønsker og vite forskjellar

 
Uten tittel (Bellare - 14.07.2011)

Ville snakka litt hund med dei, gitt dei tips og råd, lånt dei bøker og anbefalt kurs. For det verkar ikkje som om dei har opna så mange bøker før dei skaffa seg ein firbeint venn. 

 
Uten tittel (Bellare - 14.07.2011)

Kjøpte meg eit Canon eos 500D i April, og eg kunne ikkje blitt meir fornøgd! Om du er usikker på 500D og 550D, så er dei i grunn nesten heilt like, men 550D har blant anna nokre ekstra og unødvendige pixlar. 

 
Uten tittel (Bellare - 14.07.2011)

Haha, trudde først det var noko

 
Uten tittel (Bellare - 14.07.2011)

Uansett kor vanskeleg det er, så synest eg, etter å ha lese innlegget ditt, at ein gong er ein for mykje. Ein dag kjem deg kanskje ein liten unge springandes bort, hunden din biter og då kan du få både den eine og den andre på nakken, samt at du må avlive

 
Uten tittel (Bellare - 13.07.2011)

Ville tatt kontakt med oppdrettaren, i

 
Uten tittel (Bellare - 13.07.2011)

Hadde det vert min hund hadde naboane fått høyre det så øyra flagra! Om hunden får våteksem og det fører til utgifter hadde eg også rett som det er sendt rekninga til naboen. Ein burde da ha såpass vett i haude at ein ikkje sprutar vatn inn

 
Uten tittel (Bellare - 13.07.2011)

Usj! For nokre år sidan når eg og mamma var ute ein sein sommarkveld gjekk vi forbi ein ekkel gris (les: MANN) som stod og pissa oppetter døra inn til ein butikk i sentrum. Har opplevd folk som står og sperrar heile skisporet rett nedafor ein bakke, og den eina

 
Uten tittel (Bellare - 13.07.2011)

Miljøtrening, sosialisering og mestring. Har hørt at spor er ein fin mestingsøvelse for hund, som også innebærer lite stress. 

Har jo sjølv ei frøken som har vert skeptisk til andre, men som ved 4 mnd. alder forandra seg totalt og ALT (t

 
Uten tittel (Bellare - 13.07.2011)

Maturin:

Men:

Jeg synes Dyrebeskyttelsen går litt for langt i en av sine opplysningsplakater. På nærbutikken vår står det oppslag om at man ikke skal forlate hunder i bil overhodet om sommeren, at skygge og overskyet ikke hjelper

 
Uten tittel (Bellare - 12.07.2011)

Om dykk går inn HER og les artikkelen, så ser dykk også at det er shæferen som faktisk har NORMAL bakpart. 

 
Uten tittel (Bellare - 12.07.2011)

Myndeblanding:

Bellare

Nå håper jeg coton din er kun seg selv og ikke alle de andre også.? :)

 

 

 
Uten tittel (Bellare - 12.07.2011)

HAHA, aldri føle meg truffe i noko som helst. Men slik du ordla deg skulle ein tru du meinte at det sikkert fantest maaange andre av samme rase som er sjuke. 

http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=282

 
Uten tittel (Bellare - 12.07.2011)

Myndeblanding:

Bellare

Nå håper jeg coton din er kun seg selv og ikke alle de andre også.? :)

 

 

 

Coton er faktisk ein relativt frisk ra

 
Uten tittel (Bellare - 12.07.2011)

LindaTherese:

 

Bellare:

 

På utstilling blir ikkje ein hund med synlege sjukdommar premiert! Om hunden har skjulte sjukdommar, og eigaren framleis velger å avle på den, så viser det berre kor haudelaust dum person

 
Uten tittel (Bellare - 12.07.2011)

På utstilling blir ikkje ein hund med synlege sjukdommar premiert! Om hunden har skjulte sjukdommar, og eigaren framleis velger å avle på den, så viser det berre kor haudelaust dum personen er. 

 
Uten tittel (Bellare - 12.07.2011)

Bullfred:

Kåring på utstilling av den fineste og kåring av verdens styggeste er vel to sider av samme sak.  

Nå påstår vel de fleste ihuga utstillere at bikkja stortrives på utstilling ........ Skulle så v&

 
Uten tittel (Bellare - 11.07.2011)

Eg er 19 år, frøkna er 10 mnd. :)

 
Uten tittel (Bellare - 11.07.2011)

Fekk ho gratis av mamma sidan det var av eige oppdrett og vi uansett skulle ta vare på ein kvalp. Endte opp med at ho vart registrert på meg og eg fekk alt av ansvar og må sjølv betale alt av rekningar og utgifter som følger med. Men om eg hadde måtta kj&osla

 
Uten tittel (Bellare - 11.07.2011)

Heilt normalt at tisper "smittar" kvarandre med løpetid. På det tidspunktet vi passa ein Chihuahua, og den fekk løpetid, vart tispa til mamma "smitta" og fekk løpetid fleire månadar før ho eigentleg skulle ha. 

Det med at dei rir og stressar sk

 
Uten tittel (Bellare - 10.07.2011)

Har ein liten flekk med gras utanfor her, men om ho brukar evighetar må eg gjerne gå meg ei lita runde rundt ein bygning her. Og ja, eg går faktisk alltid ut i pysjen om morgonen og utpå kvelden, ingen som merkar det sidan det ser ut som ei heilt vanleg bukse, og så

 
Uten tittel (Bellare - 10.07.2011)

D12:

Har en slik føner til meg selv, den har kald luft og to ulike temp på varmluften. Kanskje jeg får teste med min egen først...

 

Funkar sikkert bra. Vi brukar våg eigen på hundane (men s&a

 
Uten tittel (Bellare - 10.07.2011)

Coton tispa mi er 10 mnd. og legger seg sjølv mellom 22 og 24, og søv gjerne til 10 - 11 neste dag om eg ikkje skal på jobb. Dei dagane eg har tidlegvakt og står opp 07:00 er det ut, mat, så legger ho seg igjen :p

Ellers på dagen søver ho ogs&a

 
Uten tittel (Bellare - 10.07.2011)

Har ein Coton de Tulear som går under kategorien pelshund, som MÅ fønast for at den skal bli tørr etter bading. Men ein hundefønar kjem eg aldri til og gå til innkjøp av, føler det blir sløsing av pengar sidan ein heilt vanleg hårf

 
Uten tittel (Bellare - 10.07.2011)

I vår når eg fortsatt gjekk på skule fekk eg skreve ut den samme PDF fila i det programmet den vart opna i. Så det er skrivaren og instillingane der som ikkje går an til og forandre. Dei har i vert fall gjort det svært innvikla.

 
Uten tittel (Bellare - 10.07.2011)

Las det i avisa her om dagen. Var ei her omkring som vart utsatt for at nokon hadde tatt annonsa hennar, MEN ho hadde skreve på nynorsk, og dei hadde brukt google oversettaren ein liten smule slik at blant anna rasenamnet vart heilt på tryne feil. 

Stort sett er det vel k

 
Uten tittel (Bellare - 10.07.2011)

Holdt på å sette tomme glas og melkekartongar i kjøleskapet, vert nær ved å ha deodorant i staden for tannkrem på tannbørsten (usj!), har hatt mobilen i hånda og samtidig lurt på kvar i all verden eg har lagt den når eg skal u

 
Uten tittel (Bellare - 10.07.2011)

Skrivaren er lagt til, ellers hadde eg neppe fått skreve ut ting frå Word. Prøvde å endre skriveoppsett, men ingenting kom opp. Men opna det i Nito PDF reader, og då fekk eg endeleg skreve ut. Puuh!

 
PDF filer - endre skrivar, hjeeelp! (Bellare - 10.07.2011)

Har eit problem eg har irritert meg over lenge no, og det er at det er heilt umulig å få endra skrivar i PDF filer eg må skrive ut. Det et tydeleg at det er skrivaren til skulen som ligger inne, men korleis får eg endra det? Får alltid opp at eg må endre p&arin

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

samsung:

Har ett par ord å fortelle de som er så redde for løshunder som angriper osv osv.angriper deres hunder igjen osv osv.

Kvitt dere med hundene deres.meld dere helt ut av hundeverden.Så s

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Mulig det kan vere markering? Veit i vert fall om ei som hadde ein Chihuahua hannhund som markerte heile tida inne, og der i huset var det også fleire tisper. Den vart solgt/omplassert/satt på fór til noko i familien om eg ikkje hugsar heilt feil, og då gjekk det mykje be

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

KjellÅge&Jerko:

Jeg er mer opptatt av at folk flest reflekterer over sine egne handlinger og da gjerne i ett moralsk perspektiv og viser respekt for andre omkring seg, det er langt viktigere enn å sysle med prosentregning. Jeg rett og slett misliker bruk av pro

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Las gjennom heile tråden, men ikkje alle kommentarane til folk. Men i følge TS til den tråden så er eg i grunn enig, folk som ikkje har 100% kontroll over hundane sine burde ikkje sleppe dei laus. Og hadde ei bikkje angrepe hunden min hadde nok eg også tatt eit kraf

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Brukar eit strengt nei om ho gjer noko ho ikkje har lov til, høyrer ho ikkje tar eg ho gjerne i nakken/øyra. Og nei, eg filleristar ho ikkje eller løftar ho opp, berre for å streke under på det at ho IKKJE har lov. 

Om hunden din blir veldig oppgira h

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Brukar Jean Peau augerens på Coton tispa mi, og den funkar supert! :)

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Har ei Coton de Tulear tispe, men har fått spørsmål om ho er ein Powder Puff. Enkelte som klappar ho er i gang med bomullshunden (noko som i og for seg stemmer også), ellers hører eg ofte på tur at eg har ein skikkeleg vaskemopp (dei trur eg ikkje høre

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Ville tatt kontakt med oppdrettaren og gjerne hørt kva han/ho tenker kan passe. Ellers kan det vere fint med eit halsbånd du kan regulere ein del, då er det ofte større sjanse for at det passar :)

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Nervane kan vel ha strekt seg lenger ut ja, derfor er det viktig med regelmessig klipping av klørne. Her blir klørne gått over minst ein gong i veka på framlabbane sidan ho sliter klørne på baklabben såpass mykje at dei ikkje treng å klippast. :)

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Trenger ikkje spytte ut mange styggord her. Men er ikkje for blandingskull som her, kunne vert unngått med ei abortsprøyte. Finst så alt for mange blandingshundar ute som ofte blir kasteball frå heim til heim. 

Men uansett får du har masse lykke til med

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Weiße:

Syntes buhunden/islandsk fårehund kanskje kunne vært noe jeg :)

Begge er varslere/vakthunder. så det er litt lyd i buhunden (islendern har jeg ikke noe info på) Men det kan dempes med aktivisering. Men du blir vel aldri helt kvitt b

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Godt mulig ho er drektig ja. Sjølv har mamma ei tispe som ikkje hang meir enn knapt 1 minutt eller to, og då kom det to søte og perfekte små nurk til verda 2 mnd. seinare, og det var då planlagt.

Sidan det ikkje var planlagt lurer eg i grunn litt på k

 
Uten tittel (Bellare - 09.07.2011)

Ho er kun 9 veker og veit ikkje forskjell på rett og galt enda, men ta det med ro, det meste synker nok inn med tida til tross for at det kan vere sinnsjukt frustrerandes til tider. Om ho biter på møblar kan du gå til innkjøp av "gett off" spray, det luktar sitron

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

ninsert:

 

Bellare:

 

Lurer på kvifor alle skriver at det er ein sykkertur på 20 minutt, når ho skriver klart og tydeleg at ho for tida har 3 sykkerturar om dagen, der den siste består av 15 - 20 minutt med bading.

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

Tai:

 

Linkaz:

 

 

Pelskåpa:

 

INGEN får hjerteinfarkt pga aktivitet primært. Man får infarkt pga et usunt stillesittende liv med altfor mye inaktivitet. Nå

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

Lurer på kvifor alle skriver at det er ein sykkertur på 20 minutt, når ho skriver klart og tydeleg at ho for tida har 3 sykkerturar om dagen, der den siste består av 15 - 20 minutt med bading. Kor lenge varer då dei 2 andre sykkelturane på dagen? 

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

Det er jo slik at det ikkje er anbefalt for mennesker å jogge eller gå for mykje på asfalt på grunn av belastingsskadar på knea, så berre tenk på korleis denne hunden har det som blir sykla med, der bikkja må jogge/springe på asfalt 3 gangar o

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

Rex12: kva underlag syklar du eigentleg på?

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

hildur:

 

Bellare:Nei, da hadde den sjøldaua på sofaen av kjedsomhet og åreforkalkning. Er det bedre?

 

 

 

Det står vel ingen plass at vi anbefalar bikkja å ligge på s

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

hildur:

 

Linkaz:Derimot risikerer du at bikkja faller død om i hjerteinnfarkt.. Det hadde ikke skjedd om du ikke dro på så harde turer med hunden

 

Nei, da hadde den sjøldaua på sofaen av kjed

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

Ufordraglege drittungar eg grusome! 

Kanskje du burde vurdere å prøve klikkertrening og sjokolade på han? :p

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

Lurer verkeleg på kvifor du lagde denne tråden når du absolutt nektar å høyre på kva andre seier. Du seier først at bikkja di haltar etter sykkeltur, så vender du om på det heile og seier det skjedde ein gong, men det var i forbindelse med s

 
Uten tittel (Bellare - 08.07.2011)

13 år er gammalt ja, så den syklingane hadde eg trappa ned på. Husk at ein hund ikkje viser smerte og følger med så sant den kan. Og som ein anna brukar skreiv: korleis er helsestatusen?

Hugs også at hundehold ikkje kun er trim, trim, trim. Hunden har

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Åå, det går nok bra skal du sjå :)Når mamma´s Coton tispe (av liten rase) var kvalp og vi gjekk på sosialtrening, då pleide ho å herje rundt med shæfere og Rottweilere, så alle herja rundt som nokre galningar. Dina, som ho forreste

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Å ha noverande tispe hos "besteforeldra" nokre timar om dagen i den første perioden er ikkje dumt nei. Det gjer jo slik at du og kvalp blir kjend aleine utan ein anna hund som også er i samme hus. Er det BC du skal ha no også? :)

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Enkelte folk kan vere så irriterande at det nesten blir kvalmt. Kan ikkje hugse å ha opplevd nokon som har lokka på hundane her, men har derimot opplevd at ei gammal dame som stoppa opp og såg ut til å ville hilse på mi lille frøken på n

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Om det er roleg leik og kvalpen villig vil vere med, så ville eg gjerne latt det gå, men det kjem også an på størrelsen på både vaksen og kvalp. Men heftig leik eller om kvalpen trekker seg unna ville eg avbrutt og gjerne gi litt timeout (IKKJ

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Eg ville latt dei bli kjendt litt på eiga hånd ved å få tusle i fred rundt utan innblanding frå dykkar side. Berre å halde eit auge med dei, og ellers la dei få vere i fred. Er ofte det beste :)

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Ville festa kobbelet idet hunden girar seg opp, få hunden i sitt/dekk og bli, så opne døra, hilse for så å la hunden hilse om vedkommande som kjem inn døra tillater det. Men då hilsing utan hopp og sprett :)

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Ville kanskje gått ein liten tur rundt huset/nabolaget sidan kvalpen sikkert må gjere i frå seg etter ei kort eller lang reise frå oppdrettar, og så er kvalpen sikkert sliten. Men tur der dei kan få hilse om dei sjølv vil utan tvang. Når

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Nelly.com

Ellos.no

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Dei første vekene går ut på at du og dei andre i samme huset skal kunne bli kjend med kvalpen, og at kvalpen skal bli kjend med dykk. Men for all del, når dykk luftar kvalpen og møter på ein snill hund og hilsing er lov, så la kvalpen få hilse, me

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Ville tatt ein telefon til veterinæren eller agria for og vere heilt sikker :)

 
Uten tittel (Bellare - 07.07.2011)

Du kan jo alltids ringe dei også.

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

Prøvd å google kennelen for og sjå om du får opp noko? Eventuelt folk som har skreve noko etter å ha hatt hunden der? Om dei har heimeside og gjestebok kan du alltids lese gjennom den også og sjå kva folk seier :)

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

Kan ærleg seg Trixie minnar meg litt om mi eiga frøkne. Ved 4 mnd. alder fant ho ut at alle andre hundar var skumle og dermed endte ho opp med og bjeffe på dei. Så på sosialtreningane kunne ho gneldre gjennom den heile timen utan stopp! Og det var umulig å f&a

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

Nemi-XX:

Til opplysning så står det på NKK sine sider at det koster 780 å NOX registrere, men hvis du gjør det på nettet så koster det bare 450 :) Tror de har glemt å oppdatere prislista. Jeg regga min blanding for 1 mnd siden,

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

Hunden har stort sett kun ein sjef, MEN sidan hunden i ein familie helst skal ligge nederst på rangstigen, så har den fleire "undersjefar" som eg så fint vil kalle det :)

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

IceRyder:

Har ikke alle hunder hår som vokser da? Ifølge Canis her er Bayersk viltsporhund litt allergivennlig, den er da korthåret...

Nå skrev jeg vel helst uten krøller, rett å slett fordi de krøllete allergivennlige rasen

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

No har eg ikkje lest gjennom alle kommentarane du har fått, så veit ikkje kva rasar du er tipsa om. Men eg kan i vert fall tipse deg om rasen Coton de Tulear. Det er ein liten, røytefri (mister hår som ein menneske), allergivenleg, hengivend hund som treng en del pelsstel

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

såg ikkje ut til at nokon hadde henvendt deg til norsk leonberger klubb? Vel det gjer eg! Det står alt som skal vere i orden før avl. 

http://www.leonberger.no/cgi-bin/leo

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

Når ein lærer hunden og gå fint i bånd er det stort sett vanleg å sette seg små mål. Gjerne at hunden skal gå fint til postkassa, så til bosspannet som står lenger borte, så bort til stolpen enda lenger borte, så rundt den by

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

Usj, stakkar Emma! Men med tanke på at ho har komt så "langt", så verkar det som at dåke gjer ein god jobb. Har sjølv ei lita frøken som har vert litt skeptisk til andre hundar, men alle andre var jo sååå store. Ved 4 mnd. alder starta ho &a

 
Uten tittel (Bellare - 06.07.2011)

Hund og barn er jo noko ein alltid skal vere litt obs på, spesielt sidan ungane her er såpass unge, og kanskje ikkje er oppvokst med hund i heimen til dagleg?Men eg synest du bør halde eit auge til dei slik du har gjort, og gjerne plassere Xantos i eit heilt anna rom vekk

 



Nytt søk

Søk i:
Hele Canis.no  
Hele butikken Produkt-tittel
Forfatter ISBN
 
Biblioteket Oppdrettere
Ekspertpanelet Hundetorget
Diskusjonssidene Hunderaser
Søketekst:
  

Veiledning:

  • Fritekstsøk
  • Du kan bruke ordet AND for å søke etter tekster som inneholder flere bestemte ord. Søketeksten "setter AND jakt" vil altså gi treff på tekster som inneholder både 'setter' og 'jakt'. Videre kan du bruke NOT til å definere ord som ikke skal være med. Søketeksten "setter AND sitt NOT jakt" vil altså finne frem til tekster som inneholder 'setter' og 'sitt', og som ikke inneholder 'jakt'. AND og NOT må stå med store bokstaver, og alle AND´ene må stå foran NOT´ene i søketeksten.
spacer
leftgradient rightgradient

Vil du annonsere her?
 
Hovedsponsor7
 
Hovedsponsor7
 
Hovedsponsor7
 
Hovedsponsor7
 
Hovedsponsor7
 
 
Hovedsponsor7
 
X

Meld deg på Canis sitt gratis nyhetsbrev og få et gavekort på kr. 50,- med en gang!

I nyhetsbrevet holder vi deg oppdatert om nye interessante produkter, kurs/seminarer og andre interessante ting som skjer hos Canis. Mer enn 20000 hundeeiere mottar allerede Canis sitt nyhetsbrev. Bli med du også!

Du får gavekortet tilsendt med en gang du melder deg på.

Email:

Du kan melde deg av nyhetsbrevet når som helst, og vi vil aldri dele din emailadresse med andre.

(OBS: Det er kun et gavekort pr. kunde, så hvis du melder deg av og på nyhetsbrevet vil du ikke få flere gavekort.)